PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Wiejskie sklepy bardziej podatne na sezonowość

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 7 maja 2009 08:32

Wiejskie sklepy bardziej podatne na sezonowość

Sieć sklepów spożywczych Rosa tworzą placówki położone zarówno w dużych miastach jak i zupełnie niewielkich miejscowościach. Asortyment tych drugich znacznie bardziej zależny jest od pory roku.

REKLAMA

- W sklepach w małych miejscowościach widoczna jest często sezonowość, zwłaszcza w miejscowościach atrakcyjnych wypoczynkowo lub też przy trasach do takich miejscowości - mówi Agnieszka Lauk, specjalista ds. marketingu w spółce Vita Idea. - Zwiększanie się wartości koszyka zakupowego bardzo często idzie w parze z zapotrzebowaniem na towary brandowe - wyjaśnia.

Nasza rozmówczyni zwraca jednak uwagę na to, że różnice pomiędzy asortymentem w sklepach Rosa uwarunkowane są przede wszystkim zasobnością portfela klientów danego sklepu i jest to czynnik wpływający na asortyment niezależnie niezależnie czy jest to duże miasto czy mała miejscowość. - Innym ważnym elementem jest średnia wieku klientów. Ludzie młodzi są bardziej otwarci na nowości w przeciwieństwie do ludzi starszych - ale ten czynnik również dotyczy zarówno małych jak i dużych miejscowości - zaznacza.

Grupa działająca pod zielonym brandem „Rosa" istnieje od maja ubiegłego roku. Z początku w jej skład wchodziło 21 kupców, ale w ciągu niespełna roku jej rozmiary znacznie się powiększyły. Obecnie do sieci należy około 80 placówek. Plany sieci zakładają zarówno rozwój organiczny na terenie dotychczasowego działania tzn. województwa łódzkiego, jak również pozyskiwanie strategicznych partnerów w innych regionach Polski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14285

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA