Większe opakowania płynów do naczyń sprzedają się lepiej

Autor: dlahandlu.pl 31 marca 2010 14:16

Płyn do zmywania naczyń powinien być wydajny, skuteczny i dobrze pachnieć. Według konsumentów te cechy najlepiej spełniają Ludwik i Pur.

- W moim sklepie praktycznie sprzedają się jedynie dwie marki płynu do zmywania naczyń - Ludwik i Pur. Dla klientów najważniejszą cechą dobrego płynu do mycia naczyń jest skuteczne usuwanie tłuszczu. Inną ważna cechą dla kupujących jest zapach i ochrona dłoni - przekonuje właścicielka sklepu spożywczego działającego na warszawskim osiedlu.

Coraz większą popularnością cieszą się płyny o większych pojemnościach wypierając mniejsze opakowania. - Najczęściej sprzedaje litrowe i większe płyny. Praktycznie przestały się sprzedawać, kiedyś najpopularniejsze, półlitrowe - twierdzi sprzedawczyni.

Producenci są aktywni. Wprowadzają coraz nowsze wersje płynów do zmywania. - Jeżeli chodzi o Ludwika to króluje najstarsza odmiana miętowa. Jednak klienci poszukują balsamów przypisując im działalnie ochronne. Chętnie kupowane są też płyny o świeżych, egzotycznych zapachach - przekonuje sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane