Właściciel GK MAT: Klienci stają się otwarci na nowości mięsne

Autor: portalspozwczy.pl 26 marca 2010 13:46

Branża mięsna to przede wszystkim sezonowość. Okresy okołoświąteczne to sprzedaż polędwic, szynek, wędzonek, kiełbasy białej i mięs pieczonych. Preferencje żywieniowe raczej nie zmieniają się, ale konsumenci są coraz bardziej otwarci na niestandardowe nowinki np. szyneczki - jajko, baranek wielkanocny, kiełbasa koszyczkowa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Hetman, właściciel GK MAT.


Specjalną ofertę GK MAT przygotowuje także na sezon grillowy. W tym okresie Polacy preferują półprodukty, które bez specjalnego przyrządzania grillują. - Zróżnicowanie oferty występuje w każdej porze roku - zaznacza Robert Hetman. - Niezmienne od lat pozostają tzw. produkty „codzienne", takie jak np. parówki - dodaje.
Właściciel GK MAT zauważa wyraźny wzrost zainteresowania konsumenta mięsem, na niekorzyść wędlin. - Polacy chyba bardziej niż kiedyś zwracają uwagę na jakość. Obserwujemy także większe zainteresowanie produktami gotowymi, które bez większego wkładu pracy można skonsumować po podgrzaniu - mówi Hetman. - Wynika to z faktu szybszego trybu życia i braku czasu na zajęcie się gotowaniem. Z informacji od naszych odbiorców wiemy również, że konsumenci najchętniej kupują wędliny, szynki, wędzonki krojone - plastrowane, odchodząc od kupowania na kilogramy. Efektem tego jest wymuszenie na producentach odpowiedniego kształtu produktów, do optymalnego pokrojenia - stwierdza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane