REKLAMA
REKLAMA

Właściwa ekspozycja na stoisku mięsnym zachęca do zakupów

Autor: dlahandlu.pl 31 grudnia 2009 08:54

Właściwa ekspozycja na stoisku mięsnym zachęca do zakupów

Mięso i wędliny są codziennie kupowane przez klientów sklepów. Kupujący przyzwyczajają się do robienia codziennych zakupów w miejscu, gdzie produkty te są dobrej jakości . Ważne jest odpowiednie ulokowanie i eksponowanie stoiska. Klienci kupują oczami, dlatego ekspozycja musi być obfita.

REKLAMA

- Mięso i wędliny ulokowane są naprzeciwko wejścia. Tak, aby klient wchodząc widział apetyczne wędliny. Żeby do nich dojść musi przejść cały sklep, ma wiec czas na zadecydowanie o zakupach - twierdzi właścicielka osiedlowego sklepu samoobsługowego z Pruszkowa.
Ważne jest odpowiednie ułożenie produktów w ladzie chłodniczej. Poszczególne kategorie: drób, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny , są oddzielone od siebie świeżymi warzywami i owocami. Warzywa, takie jak sałata, pomidor, wymienia się codziennie. Warzywa i owoce twardsze rzadziej. Stoisku nadano „swojski" charakter przyozdabiając drewnianą strzechą. Stoisko mięsne jest ostanie przed kasami, poprzedza je pieczywo.
- Ostatnie miejsce stoiska mięsnego to dodatkowa szansa dla klienta, aby oczekując do kasy mógł się zastanowić nad kupnem -twierdzi właścicielka.
Na ścianie obok lady chłodniczej znajduje się miejsce na plakaty informujące o promocjach. Na stoisku pracują dwie osoby, które w razie życzenia kroją wędliny.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA