REKLAMA
REKLAMA

Wódka nie wymaga organizowania promocji

Autor: dlahandlu.pl 11 stycznia 2010 09:57

Alkohol jest ważną kategorią w sklepach spożywczych. Przynosi właścicielom duże zyski. Producenci wódek prześcigają się w urozmaicaniu oferty.

REKLAMA
- Najlepiej sprzedaje się polska wódka czysta w półlitrowych butelkach, na drugim miejscu są butelki 0,7 litra. Na trzecim miejscu pod względem sprzedaży znajdują się małe butelki pojemności 200 mililitrów zawierające kolorowe wódki np. wiśniówkę, czy żołądkową gorzką - informuje właściciel sklepu z Pruszkowa.
W tym sklepie wódki nie są specjalnie eksponowane. Jednak stoją za sprzedawcą i za kasami. Kupujący może dobrze przyjrzeć się alkoholom.
- Nie robię promocji na wódki, ten towar tego nie wymaga. Osoba, która zamierza kupić alkohol nie wymaga zachęty. Dość dobrze sprzedają się nowo pojawiające się marki. Klienci mówią, że jak coś jest nowe to ma dobrą jakość, bo producentowi zależy na zachęceniu kupujących. Poza tym ewentualni fałszerze nie zdążyli jeszcze wyprodukować metek i nakrętek - twierdzi sprzedawca.
Właściciel sklepu odszedł od zasady nieoznaczania w specjalny sposób wódek przed Sylwestrem. Poinformował klientów o niższej cenie skandynawskiej wódki.
- W okresie świątecznym wzrasta sprzedaż droższych wódek. Ludzie idąc w gości zabierają lepszy alkohol. Dlatego obniżyłem cenę półlitrowej Finlandii o 2 złote. Klienci widząc kolorowa nalepkę ze słowem promocja znacznie chętniej wybierali te wódkę - twierdzi właściciel sklepu.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA