REKLAMA
REKLAMA

Wody smakowe nie zyskały uznania klientów

Autor: dlahandlu.pl 9 marca 2010 10:30

Rośnie spożycie wód mineralnych na osobę w gospodarstwach domowych, a co za tym idzie, również wydatki na ten produkt. - Klienci rozróżniają dwa podstawowe rodzaje wody: gazowana i nie. Nie ma dla nich znaczenia czy według zawartości dany produkt to woda stołowa czy źródlana. Najczęściej decyduje cena i smak. Jeśli chodzi i smak to widać mody. Kilka miesięcy temu najpopularniejsza była Muszynianka, klienci podkreślali, że jest delikatnie słona co im odpowiada. Od jakiegoś czasu klienci poszukują wody delikatnie gazowanej stojącej pomiędzy niegazowana a gazowaną - informuje sprzedawczyni z warszawskiego sklepu.

REKLAMA

Sprzedawczyni informuje, że nie ma wyraźnej przewagi żadnego z rodzajów wody. Wyraźnie widać za to ulubione rodzaje opakowań. - Najwięcej sprzedajemy wody w półtoralitrowych butelkach PET. Latem wzrasta i utrzymuje się na wysokim poziomie sprzedaż wody w półlitrowych butelkach - informuje sprzedawczyni.

W sklepie dostępne są też wody smakowe. - Kupujący nie polubili ich. Jedyny smak, który jako tako się sprzedaje to cytrynowy. Jabłkowy i pomarańczowy to zupełny margines sprzedaży - twierdzi sprzedawczyni.

Wody mineralne powinny posiadać w swym składzie do 800 miligramów minerałów na jeden litr i uzupełniać dietę w takie pierwiastki jak magnez, wapń, sód, fosfor, jod, żelazo i siarczany. Najbardziej wartościowe są naturalne wody mineralne, nie poddane sztucznej mineralizacji i uzdatnianiu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA