Wyjście z ofertą przed sklep może oznaczać zwiększenie przychodów

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 09:46

Zrobiło się ciepło, więc warto wykorzystać miejsce przed sklepem do zwiększenia obrotów. Klienci, którzy w większości kupują oczami, lubią stragany owocowo-warzywne. Uliczna ekspozycja może stać się źródłem przychodów, bo gdy sklep wyjdzie naprzeciw przechodniów, wielu z nich nie oprze się pokusie zakupów.

- Staramy się wyjść na zewnątrz z towarem jak najwcześniej to możliwe i utrzymywać stoisko z warzywami i owocami jak najdłużej. Jest z tym trochę zachodu, ale warto w ten sposób prezentować towar. Nasze przychody dzięki temu wzrastają mniej więcej o połowę - twierdzi właścicielka sklepu z podwarszawskiej miejscowości.

Przed sklepem w ciepłe miesiące praktycznie wyrasta drugi. Oprócz warzyw i owoców można kupić bez wchodzenia do sklepu napoje z lodówki, a także lody. Dostępne są też wszelkie akcesoria przydatne na ogrodowym przyjęciu.

- Ważna przy prowadzeniu straganu jest jego ochrona przed słońcem i deszczem. Rozpinamy namiot, który obejmuje przestrzeń znacznie szerszą niż stoisko. Tak, by w upalne dni rzucał cień nie tylko na nasz towar, ale i pas chodnika zajmowany przez klientów, zaś w razie deszczu chronił przed zmoknięciem - informuje sprzedawca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane