Wyjście z ofertą przed sklep może oznaczać zwiększenie przychodów

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 09:46

Zrobiło się ciepło, więc warto wykorzystać miejsce przed sklepem do zwiększenia obrotów. Klienci, którzy w większości kupują oczami, lubią stragany owocowo-warzywne. Uliczna ekspozycja może stać się źródłem przychodów, bo gdy sklep wyjdzie naprzeciw przechodniów, wielu z nich nie oprze się pokusie zakupów.

- Staramy się wyjść na zewnątrz z towarem jak najwcześniej to możliwe i utrzymywać stoisko z warzywami i owocami jak najdłużej. Jest z tym trochę zachodu, ale warto w ten sposób prezentować towar. Nasze przychody dzięki temu wzrastają mniej więcej o połowę - twierdzi właścicielka sklepu z podwarszawskiej miejscowości.

Przed sklepem w ciepłe miesiące praktycznie wyrasta drugi. Oprócz warzyw i owoców można kupić bez wchodzenia do sklepu napoje z lodówki, a także lody. Dostępne są też wszelkie akcesoria przydatne na ogrodowym przyjęciu.

- Ważna przy prowadzeniu straganu jest jego ochrona przed słońcem i deszczem. Rozpinamy namiot, który obejmuje przestrzeń znacznie szerszą niż stoisko. Tak, by w upalne dni rzucał cień nie tylko na nasz towar, ale i pas chodnika zajmowany przez klientów, zaś w razie deszczu chronił przed zmoknięciem - informuje sprzedawca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7891

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.