REKLAMA
REKLAMA

Wyjście z towarem przed sklep pozwala złowić dodatkowych klientów

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2009 09:26

Nienajlepsza lokalizacja sklepu nie musi oznaczać zastoju. Przy niewielkim zaangażowaniu można aktywnie zachęcać klientów do zakupów. Jednym z pomysłów jest wystawienie np. koszy z owocami i czy warzywami przed sklep.

REKLAMA


- Wystawienie stoiska na ulicę przyciąga klientów. Dzięki „przybliżeniu się" z ofertą do przechodniów powiększamy przychody - twierdzi właścicielka sklepu ogólnospożywczego w podwarszawskim Pruszkowie.
Należący do niej sklep jest doskonale usytuowany, znajduje się blisko stacji PKP, przy drodze prowadzącej do centrum miasta i dzielnicy mieszkaniowej. Niestety, sklep nie znajduje się tuż przy trakcie pieszym. Od chodnika dzieli go około 10 metrów. Aby zachęcić osoby wracające, lub wybierające się pociągiem do Warszawy czy innych miejscowości, właścicielka sklepu postanowiła uruchomić sezonowe stoisko. W skrzynkach postawionych na stolikach znajdują się przede wszystkim owoce i warzywa. Stoisko nie wymaga dodatkowych opłat, gdyż mieści się na tej samej działce co sklep.
- Osoby idąc od pociągu, wracające po pracy, omijały mój sklep. Jest bardzo blisko chodnika, jednak jak się okazywało dla wielu zbyt daleko. Dlatego postanowiłam „dać się zauważyć". Zachęcam przechodniów eksponując głównie świeże owoce i warzywa. Oczywiście podczas rozmowy z klientem zachęcam do innych zakupów w sklepie. Takie podejście jest dla mnie opłacalne - twierdzi właścicielka.

Wystawianie sezonowego towaru przed sklep stwarza wrażenie, że sklep jest bliżej klienta, a do tego jak podkreślają specjaliści, kupujemy oczami, więc pokazanie klientom towaru to o wiele większa szansa na jego sprzedaż.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA