Wystawa z akcentami z Halloween też jest okazją do przyciągnięcia kupujących

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2009 09:42

„Święto strachów" przyszło do nas zza oceanu. Chociaż nie ma zbyt dobrej prasy i zapewne w tym roku też będzie mocno krytykowane w mediach, to dla właścicieli sklepów Halloween może stać się kolejną dobrą okazją do zwiększenia przywiązania klientów do sklepu.

Dla właściciela sklepu „święto horroru" może być początkiem nawiązania lepszego kontaktu z klientami. Taką próbę podejmuje właścicielka wiejskiego, spożywczo-przemysłowego, sklepu zlokalizowanego około trzydziestu kilometrów od stolicy.

- Przygotowałam halloweenową wystawę z podświetloną dynią. Wywiesiłam też przed sklepem, widoczny z przejeżdżającego samochodu, plakat, że zbieram zapisy na dynie. W okolicy powstało i powstaje wiele domów osób z dziećmi, dla których nasza miejscowość jest „sypialnią". Świecąca, wydrążona dynia jest popularną ozdobą na halloween. Postanowiłam przyciągnąć nowych klientów do sklepu, oferując im możliwość zamówienia dyni. Spotkało się to ze sporym zainteresowaniem. Zebrałam zamówienia na kilkanaście dyń - wszystkie od osób, które dotychczas jedynie przejeżdżały obok mojego sklepu. Mam nadzieję, że w przyszłości zaowocuje to codziennymi zakupami - przekonuje właścicielka sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane