Wzbogacanie oferty sklepu lokalnymi produktami może przyciągnąć klientów

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2010 12:15

- Żywność bazująca na uprawach lub hodowli prowadzonych w bliskiej okolicy gwarantuje większą świeżość i aromat w porównaniu z produktami, które spędziły wiele dni w transporcie, a klienci chętniej wybierają te placówki, które korzystają z żywności dostarczanej przez pobliskich producentówi. Dodatkowo produkty takie nie muszą być drogie, a staranny wybór dostawców może wręcz zredukować koszty zakupu - uważa Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej.

Polityka zaopatrzeniowa staje się łatwiejsza, jeżeli prowadzi się ją wspólnie z innymi operatorami. Dzięki temu łatwiej kontrolować koszty zakupu żywności. - To system, który sprawdza się zarówno w odniesieniu do nabywców, jak i sprzedawców, a także kreuje bezpieczną platformę handlową dla każdej ze stron - dodaje Mo Mokhtar.

 

- W obliczu kryzysu istotne jest, by wspierać prężnych, miejscowych dostawców i zasilać wpływy lokalnej gospodarki. Przełoży się to pozytywnie i na nas, jako konsumentów. Dzięki temu łatwiej będzie nam wspólnie przebrnąć przez czas gospodarczego załamania - uważa Mo Mokhtar.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane