PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Z dyskontami należy konkurować atrakcyjną ofertą produktów

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2010 14:09

Sklepy tradycyjne skarżą się na konkurencję dyskontów wyrastających pod ich bokiem. Nie mogą z nimi konkurować cenami, więc tracą część klientów. Skutecznym sposobem na ich przyciągnięcie może być jednak atrakcyjna oferta produktów.


- Naszą bronią na dyskonty jest zwiększenie oferty produktów, które w dyskontach są niedostępne , a które mają ustaloną markę wśród lokalnych klientów. Drugim wyróżniającym nas ogniwem jest dbanie na bieżąco o ofertę tzw. produktów świeżych , o ich jakość i dostępność. Dbamy również o rozsądne ceny na półkach - mówi Wojciech Śliwa, właściciel sieci delikatesów Paleo działającej na terenie woj. małopolskiego.

Według najnowszych badań firmy Nielsen na polskim rynku funkcjonuje obecnie ok. 150 tys. placówek handlu detalicznego. W ciągu ostatniego roku nastąpił 4-procentowy spadek tej liczby. W dużej mierze przyczyniły się do niego małe (do 40 mkw.) sklepy spożywcze, których liczba zmniejszyła się rok do roku o ok. 10 proc., a to właśnie ten format stanowi ponad 40 proc. ogółu placówek w naszym kraju. Najprężniej rozwijają się właśnie dyskonty - jest ich więcej o 11 proc. (obecnie 1 773 sklepy).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane