REKLAMA
REKLAMA

Za gratisy w promocjach sklepy każą sobie płacić

Autor: Gazeta Wyborcza 14 grudnia 2009 09:20

W 20 hipermarketach, supermarketach, delikatesach i po prostu sklepach Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej przeprowadził kontrolę prawidłowości i rzetelności organizowanych promocji - podała Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

W aż 11 placówkach inspektorzy odnotowali przypadki oferowania produktów z tzw. gratisem, których cena była wyższa niż cena takich samych produktów bez gratisu (co oznacza, że gratis był płatny). Do innych nieprawidłowości należały np. niewłaściwe wyliczenie cen jednostkowych, nierzetelne informowanie o cenach, jakie obowiązywały przed obniżką, a także brak informacji o okresie obowiązywania promocji. W sumie nałożono siedem mandatów na łączną kwotę 1,7 tys. zł. Sprawdzone zostały m.in. Carrefour, Real i Tesco.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA