REKLAMA
REKLAMA

Za usługę audiomarketingu trzeba zapłacić od 200 do 500 zł miesięcznie

Autor: Edyta Kochlewska, dlahandlu.pl 18 sierpnia 2009 09:05

Za usługę audiomarketingu trzeba zapłacić od 200 do 500 zł miesięcznie

Firmy dostarczające właściwie dobraną muzykę do sieci sklepów oferują zarówno urządzenie emitujące muzykę jak również możliwość nadawania płatnych reklam dźwiękowych i komunikatów wewnętrznych. Wśród klientów firmy Spin Media, zajmującej się audiomarketigiem, sklepy spożywcze stanowią 50 proc. klientów.

REKLAMA

-Dostarczamy kontent muzyczny do punktów sprzedaży, w tym dużych sieci takich jak Piotr i Paweł czy Stokrotka, ale takźe dla właścicieli pojedyńczych sklepów spoźywczych - opowiada Jakub Jabłonka, właściciel Spin Media. Kontent, o którym mowa to odpowiednio przygotowany program muzyczny, który składa się z wyselekcjonowanych utworów. Utwory oraz ich kolejność są dokładnie dopasowane do profilu osób odwiedzających punkty sprzedaży, stymulujące ich do zakupów, dłuższego pobytu i chęci powrotu do danego miejsca. W każdym punkcie sprzedaży zostaje zainstalowane specjalistyczne urządzenie emisyjne, które zostaje podłączone pod system nagłośnieniowy. W zależności od wielkości sieci cena za podłączenie jednej placówki handlowej do systemu waha się od 200 do 500 zł miesięcznie. Najtańsze stawki mogą wynegocjować sieci, które posiadają największą liczbę punktów.

Dodatkowo dzięki systemowi audiomarketingu możliwe jest pozyskiwanie dochodów ze sprzedaży reklam w radiowęźle. Sieci sklepów mohgą zdecydować się na zlecenie sprzedaży czasu reklamowego agencji jak też sprzedaż przez własny dział marketingu. Ten obszar jest również wykorzystywany do akcji autopromocyjnych, np. żeby przed świętami złożyć klientom życzenia i zadedykować utwór lub poinformować o wyprzedaży. 


Jednocześnie agencje audiomarketingu pełnią dla swoich kleintów rolę doradców w zakresie oplat, które należy uiszczać za odtwarzanie muzyki na rzecz organizacji takich jak ZAiKS. - My nie placimy tych oplat w imieniu sklepów, ale doradzamy jak wynegocjować niższe stawki - dodaje Jakub Jabłonka.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA