Za usługę audiomarketingu trzeba zapłacić od 200 do 500 zł miesięcznie

Autor: Edyta Kochlewska, dlahandlu.pl 18 sierpnia 2009 09:05

Za usługę audiomarketingu trzeba zapłacić od 200 do 500 zł miesięcznie

Firmy dostarczające właściwie dobraną muzykę do sieci sklepów oferują zarówno urządzenie emitujące muzykę jak również możliwość nadawania płatnych reklam dźwiękowych i komunikatów wewnętrznych. Wśród klientów firmy Spin Media, zajmującej się audiomarketigiem, sklepy spożywcze stanowią 50 proc. klientów.

-Dostarczamy kontent muzyczny do punktów sprzedaży, w tym dużych sieci takich jak Piotr i Paweł czy Stokrotka, ale takźe dla właścicieli pojedyńczych sklepów spoźywczych - opowiada Jakub Jabłonka, właściciel Spin Media. Kontent, o którym mowa to odpowiednio przygotowany program muzyczny, który składa się z wyselekcjonowanych utworów. Utwory oraz ich kolejność są dokładnie dopasowane do profilu osób odwiedzających punkty sprzedaży, stymulujące ich do zakupów, dłuższego pobytu i chęci powrotu do danego miejsca. W każdym punkcie sprzedaży zostaje zainstalowane specjalistyczne urządzenie emisyjne, które zostaje podłączone pod system nagłośnieniowy. W zależności od wielkości sieci cena za podłączenie jednej placówki handlowej do systemu waha się od 200 do 500 zł miesięcznie. Najtańsze stawki mogą wynegocjować sieci, które posiadają największą liczbę punktów.

Dodatkowo dzięki systemowi audiomarketingu możliwe jest pozyskiwanie dochodów ze sprzedaży reklam w radiowęźle. Sieci sklepów mohgą zdecydować się na zlecenie sprzedaży czasu reklamowego agencji jak też sprzedaż przez własny dział marketingu. Ten obszar jest również wykorzystywany do akcji autopromocyjnych, np. żeby przed świętami złożyć klientom życzenia i zadedykować utwór lub poinformować o wyprzedaży. 


Jednocześnie agencje audiomarketingu pełnią dla swoich kleintów rolę doradców w zakresie oplat, które należy uiszczać za odtwarzanie muzyki na rzecz organizacji takich jak ZAiKS. - My nie placimy tych oplat w imieniu sklepów, ale doradzamy jak wynegocjować niższe stawki - dodaje Jakub Jabłonka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7891

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.