Żabka chce wypuścić markę własną, bo klienci szukają tanich produktów

Autor: Puls Biznesu/dlahandlu.pl 9 listopada 2009 11:03

Jak informuje Puls Biznesu władze Żabki zauważają trned dyskontowy na rynku i handlowym i też myślą o rozwoju oferty tańszych produktów pod marką własną zwłaszcza dla sklepów działających w małych miejscowościach i mniej zamożnych regionach Polski.

Deklaracja ta może mieć o tyle znaczenie, że póki co ceny w sklepach Żabka należą do najwyższych. Jak wynika z badania prowadzonego dla portalu dlahandlu.pl koszyk 50 produktów w skepach Żabka to wydatek ponad 350 zł, gdy tymczasem podobne zakupy można zrobić w dyskontach, np. Biedronce w cenie 250 zł. Wydaje się więc, że sieć ta ma duże pole manewru, jeśli chodzi o schodzenie z cenami do poziomu dyskontowego.

 W tym roku Żabka otwrzyła 200 sklepów, w przyszłym powstanie 250 punktów z logo Żabki a także 50 sklepów drugiej sieci należącej do firmy z logo Freshmarket - informuje Puls Biznesu. Przyszłoroczne inwestycje pochłoną kilkadziesiąt milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gość 2010-01-06 09:03:35

    Szukają tanich produktów? W Żabce ich nie znajdą. Drożyzna i tyle!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane