Żabka dobrze ocenia start Freshmarketu w Lesznie

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 22 kwietnia 2009 11:41

Pod koniec marca Żabka Polska otworzyła pierwszą placówkę delikatesów w konwencji convenience pod marką Freshmarket. Firma dobrze ocenia początkowy okres działania supermarketu w Lesznie.

- Pierwsze wyniki sprzedaży Freshmarketu są obiecujące. Za wcześnie jeszcze na oceny, ale nowy format pokazał już, że tkwi w nim bardzo duży potencjał - ocenia Marcin Kołodziejski, zastępca dyrektora marketingu w Żabka Polska.

Według firmy pierwszy sklep w Lesznie spotkał się z bardzo życzliwym przyjęciem klientów. - Zanim rozpoczęliśmy budowanie sieci dokładnie przygotowywaliśmy się do tej inwestycji. Cały czas szukamy jednak elementów, która moglibyśmy poprawić aby zwiększyć komfort robienia zakupów przez naszych klientów - podkreśla nasz rozmówca.

Freshmarkety będą pojawiać się w centrach miast oraz w pobliżu osiedli. Z założenia mają być placówkami typu convenience, a więc umożliwiającymi wygodne zakupy. Freshmarket w Lesznie oferuje szeroki wybór świeżych produktów w specjalnym sektorze sklepu zwanym Fresh Aleją. Stopniowo rozwijana jest również oferta Freshcafe, czyli miejsca gdzie serwowana jest kawa i przekąski.

Freshmarkety będą pojawiać się w centrach miast oraz w pobliżu osiedli. Z założenia mają być placówkami typu convenience, a więc umożliwiającymi wygodne zakupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane