Zamówienia na życzenie szansą na pozyskanie lojalnych klientów

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 15:24

Zdaniem właścicieli osiedlowych sklepów, szansa na pozyskanie lojalnych klientów, leży m.in. w realizacji specjalnych zamówień. Z doświadczeń osób prowadzących takie placówki, wniesienie do mieszakania zakupów zamówionych przez telefon, czy też sprowadzenie na specjalne zamówienie towaru, którego nie ma w normalnej ofercie zwraca się w postaci kolejnych wizyt lojalnego klienta.

Jak wynika z badania firmy Nielsen konsumenci cenią w sklepach osiedlowych świeży towar, dogodną lokalizację, możliwość szybkiego zrobienia zakupów, ale także szansę zamienienia par zdań ze znajomą ekspedientką. 

Większość klientów robiących zakupy w sklepach osiedlowych przychodzi tam stale i od lat (ok. 80 proc. robiących zakupy). Cenią oni sobie brak anonimowości w sklepie, możliwość płacenia kartą za zakupy, ale także w przypadku, gdy zapomnieli portfela, zabrakło im pieniędzy, itp. możliwość zapłaty przy kolejnych zakupach. 

Zdaniem przedstawicieli handlu tradycyjnego tego rodzaju podejście do klienta, daje małym sklepom szansę konkurowania ze sklepami sieciowymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane