REKLAMA
REKLAMA

Zamożni też siegają po marki własne

Autor: dla handlu.pl 16 kwietnia 2009 15:28

W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty private labels, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W kwietniu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę graficzną.

REKLAMA
Wysoka jakość, cena 20 proc. niższa, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci - czytamy w komunikacie Intermarche.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA