PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Zamożni też siegają po marki własne

Autor: dla handlu.pl 16 kwietnia 2009 15:28

W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty private labels, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W kwietniu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę graficzną.

Wysoka jakość, cena 20 proc. niższa, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci - czytamy w komunikacie Intermarche.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane