Zdaniem specjalistów nastrój sklepu sprzyja sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2009 09:23

Firmy dostarczające właściwie dobraną muzykę oraz wizualizację dobraną do specyfiki sklepy twierdzą, że stworzona w sklepie atmosfera poprawia samopoczucie klientów i sprawia, że z dłużej pozostają w danym miejscu i z chęcią do niego wracają, tym samym zwiększając sprzedaż.

Jedną z takich firm jest Rebel Scream, która dostarcza systemy audio-video, zawierające ponad 1000 utworów lub wideoklipów wybranych pod kątem prowadzonej działalności oraz targetu. Firma oferuje również muzykę na specjalne okazje (Walentynki, Święta Bożego Narodzenia, karnawał). 

Utwory oraz ich kolejność są dokładnie dopasowane do profilu osób odwiedzających punkty sprzedaży, stymulujące ich do zakupów, dłuższego pobytu i chęci powrotu do danego miejsca. Zdaniem specjalistów takie rozwiązania sprawdzają się w sklepach specjalistycznych, np. z kawą czy herbatą, gdzie oderwanie od rzeczywistości i wprawienie klienta w niepospieszny nastrój relaksu są szczególnie przydatne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • djm 2011-10-18 15:57:11

    W ofercie Rebel Scream również muzyka Royalty Free

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5468

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.