REKLAMA
REKLAMA

Żelki mogą być eksponowane na osobnej półce

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2010 11:21

Głównymi konsumentami żelków są dzieci, to o ich względy zabiegają producenci. Robią to tak skutecznie, że te słodycze mogą zapełnić całkiem sporą półkę.

REKLAMA

- Żelki to szybko rozwijający się segment słodyczy. Oczywiście królują klasyczne misie, ale producenci wprowadzają wiele nowości. W moim sklepie popularne są te o smaku i wyglądzie coli. Powodzeniem cieszą się też żelki nadziewane sokiem - twierdzi właściciel warszawskiego sklepu.

 

Pojawienie się dużej liczby nowych produktów spowodowało, że w tym sklepie wyodrębniano półkę, na której są one eksponowane.

- W ten sposób klient może bez trudu znaleźć żelki wśród słodyczy. Zauważyłem, że dzieci przeważnie szukają żelków, a nie interesują ich
ciastka, ani wafle. Dodatkowo pomyślałem, że nie może to być najwyższa półka, a raczej taka na średniej wysokości, z której dzieci łatwo sięgną
słodycze - informuje właściciel.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA