Zewnętrzna ekspozycja zachęca klientów z dziećmi

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 16 listopada 2009 10:50

Handlowcy uciekają się do różnych sztuczek, żeby zachęcić klientów do zakupów właśnie w ich sklepie. Jednym z pomysłów jest wystawianie części towaru przed lokalem. Bo wielu z nas „je oczami".



- Przez cały rok przed moim sklepem stoją trzy regały z różnymi towarami. Na szczęście mam daszek i dzięki temu produkty mogą stać na zewnątrz bez względu na porę roku i pogodę. Na stojakach układam chrupki, chipsy i paluszki, makarony oraz dania gotowe. Od czasu do czasu zmieniam ekspozycję, latem częściej eksponuję napoje a zimą herbaty i słodycze. W ten sposób chcę zachęcić klientów w każdym wieku, żeby właśnie w moim sklepie robili zakupy - mówi właściciel niewielkiego sklepu spożywczego na jednym z warszawskich osiedli.

Jego zdaniem to działa. Bardzo często zewnętrzna ekspozycja trafia do najmłodszych konsumentów, czyli do dzieci.

- Kilka razy dziennie do sklepu wchodzą młode mamy lub babcie z dziećmi, które z daleka zauważyły chrupki i nie chcą bez nich wracać do domu. Poza tym większość ludzi to wzrokowcy, dlatego jeśli klienci zauważą już z daleka produkty, które lubią lub chcieliby zjeść, często bez zastanowienia wchodzą do sklepu i impulsywnie kupują, to co zjedli już wcześniej oczami - mówi handlowiec.

Jego zdaniem warto zainwestować w regały, zwłaszcza, że wydatek nie jest duży.

- To groszowa sprawa. Jeden regał kosztuje niespełna 100 zł - mówi handlowiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane