Zimą lepiej sprzedają się suszone zioła

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2010 09:08

Mniejsze sklepy oferują konsumentom podstawowe i najczęściej kupowane przyprawy oraz wybrane nowości. Zdaniem specjalistów taka oferta dla sklepu osiedlowego jest wystraczająca.

- Ekspozycja przypraw znajduje się w pobliżu składników dań głównych lub dodatków do potraw. Układam przyprawy według marek i grupuję je w odpowiednie kategorie, np. uniwersalne, jednorodne, mieszanki do konkretnych potraw. Staram się ułatwić w ten sposób odnalezienie poszukiwanego produktu - informuje właścicielka warszawskiego sklepu.

Właścicielka sklepu jest zdania, że nie ma 100 proc. sposobu na skuteczne wspieranie sprzedaży przypraw. Wszystko zależy od poznania oczekiwań i gustów konsumentów. W jej sklepie w czasie okazjonalnych wydarzeń np. świąt, półki z przyprawami są specjalnie oznakowywane. Polecane są najpopularniejsze przyprawy.

- Najpopularniejsze produkty to pieprz czarny mielony, papryka i ziele angielskie. Zimą wzrasta zainteresowanie natką pietruszki i suszonym koprem. Niezmiennie popularnością cieszą się przyprawy uniwersalne typu Vegeta. Ich sprzedaż nie ulega wahaniom sezonowym - przekonuje właścicielka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane