ZM Łuków inwestuje w sieć 100 sklepów detalicznych

Autor: Bezpieczeństwo i higiena żywności 25 maja 2009 14:42

- Chcemy zbudować stabilną sieć dystrybucyjno-handlową - mówi Ryszard Smolarek, prezes ZM Łuków. Przez ostatnie 4 lata firma ponad dwukrotnie zwiększyła poziom sprzedaży, z 240 do 540 mln zł. - Planujemy otwarcie jeszcze co najmniej kilkunastu sklepów, aby utworzyć sieć ok. 100 placówek handlowych. Naszym najnowszym nabytkiem jest centrum dystrybucyjne na zachodzie Polski, które kupiliśmy aby ułatwić sobie dostęp do drobnych odbiorców z tego regionu - wyjaśnia Ryszard Smolarek.

To już 5 centrum dystrybucyjne spółki na terenie kraju, pozostałe znajdują się w Zamościu, Lublinie, Warszawie i Łukowie.

Według prezesa własna sieć dystrybucyjna zdywersyfikuje ryzyko handlowe. Docelowo firma chce sprzedawać przez własne sklepy ok. 20 proc. wolumenu produkcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane