Zmiana standardów merchandisingowych w salonikach prasowych zwiększyła sprzedaż

Autor: Wiadomości handlowe 8 października 2009 15:52

Spółka Kolporter Sieci Handlowe rozwija nową markę saloników prasowych - Top Press. Pod tym szyldem działa już 10 punktów, wkrótce powstanie kolejnych 50. Projekt będzie rozwijany w centrach handlowych - informują Wiadomości handlowe.

Od tradycyjnej sieci Kolportera nowe saloniki różnią się nazwą i logotypem, ale też meblami i standardami merchandisingowymi. Według przedstawicieli sieci, wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 proc. wzrostem sprzedaży.
Niewykluczone, że obok logotypu Top Press wkrótce pojawi się brand należący do jednego z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych. Obecnie trwają rozmowy w tej sprawie.
Kolporter szuka kupca na sieć saloników prasowych. Zainteresowanie inwestycją wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych z Polski z zagranicy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane