Zmiany w przepisach o reklamie papierosów wpłyną na poziom sprzedaży

Autor: PAP 24 lutego 2010 14:04

Nowy projekt ustawy antynikotynowej wprowadza zmiany w zakresie reklamy wyrobów tytoniowych. Zabrania m.in. rozpowszechniania komunikatów, wizerunków marek wyrobów tytoniowych lub symboli z nimi związanych i promocji, tzn. publicznego rozdawania czy organizowania degustacji - podaje PAP.

Wokół tych sformułowań toczy się w Sejmie debata. Chodzi o doprecyzowanie pojęcia - publiczne rozpowszechnie.

Z powodu palenia papierosów co roku umiera w Polsce 70 tys. ludzi, a ok. 9 mln Polaków pali regularnie 15-20 sztuk papierosów dziennie. Codziennie zaczyna palić ok. 500 nieletnich chłopców i dziewcząt, a w ciągu roku próbuje palenia ok. 180 tys. dzieci.

Następne posiedzenie Sejmu planowane jest od 3 do 5 marca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane