REKLAMA
REKLAMA

Zostawienie wody w zgrzewkach pozwala zaoszczędzić miejsce na półce

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2009 09:10

Właściciel przejął przy ekspozycji wody w swoim sklepie rozwiązania znane z hipermarketów i dyskontów. Nie rozpakowuje zgrzewek z półtoralitrowymi butelkami. Stoją one bezpośrednio na ziemi, w pobliżu lady.

REKLAMA

- Z powodu ciągłego wzrostu liczby produktów na półkach musiałem zrezygnować z części produktów na regale. Wybór padł na wody mineralne. Klientom jest wygodniej brać je bezpośrednio przy kasie - przekonuje właściciel sklepu z Grodziska Mazowieckiego.

Łatwej jest tym bardziej, że właściciel pomyślał o wygodzie kupujących. Jeżeli nie chcą kupić sześciu butelek, nie są skazani na rozszarpywanie
folii gołymi rękami, jak ma to miejsce w większych placówkach. Na opakowaniach leży niewielki nożyk, którym można rozciąć folię.

Specjaliści rekomendują małym sklepom posiadanie w ofercie do 5-6 marek wody, a większym - 10-12. Sugerowane jest grupowanie produktów według marek, w odróżnieniu od hipermarketów, gdzie kluczowy jest podział na segmenty, na wody gazowane i niegazowane. W małych obiektach handlowych, w których powierzchnia dla wody jest niewielka, szczególnie istotne jest wykorzystanie dodatkowych miejsc ekspozycyjnych (stojaków, lodówek itp.). Powinny się tam znaleźć przede wszystkim małe opakowania, ze względu na ich impulsowy charakter.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA