Sampling jeszcze nigdy nie był tak prosty!

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę InPost 26 marca 2012 10:10

Sampling jeszcze nigdy nie był tak prosty!

Sampling jest jedną z najbardziej lubianych przez konsumentów i marketerów metodą promowania produktów. Umożliwia ich wypróbowanie, sprawdzenie smaku, koloru, zapachu, konsystencji czy sposobu działania. Pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, wykorzystując najbardziej efektywne kanały komunikacji.

Jednak zapakowanie nawet kilkudziesięciu próbek produktów oraz ich wysyłka i co ważniejsze – efektywne dotarcie do klientów sprawiają, że sampling oprócz swojej niezwykłej skuteczności jest dość pracochłonnym i kosztownym sposobem promowania nowych produktów. Jak temu zapobiec? Jest kilka sprawdzonych na rynku rozwiązań.

Paczkomaty InPost – gwarancja udanej kampanii samplingowej

Dotychczas sampling, czyli bezpośrednie dotarcie z produktem do klienta docelowego, odbywał się w sposób "analogowy" - przez sieci kiosków, salony prasowe, kina czy dedykowane stoiska w centrach handlowych. Rewolucyjną ofertę przygotował z kolei InPost – operator Paczkomatów, dzięki którym promowane produkty mogą docierać do klientów bez ograniczeń czasowych – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i w atrakcyjnych rynkowo cenach!

Całodobowe i nisko kosztowe dotarcie do Klienta

InPost jest pierwszym i największym w Polsce prywatnym operatorem pocztowym. Firma działa na terenie całego kraju za pośrednictwem 420 maszyn w ponad stu miastach - drugiej co do wielkości na świecie sieci Paczkomatów - oraz 900 Punktów Obsługi Klienta InPost. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, z których możliwy jest całodobowy odbiór i nadawanie przesyłek. Automaty zlokalizowane są głównie na całodobowych stacjach benzynowych oraz parkingach supermarketów takich sieci handlowych, jak Tesco, Kaufland czy Careffour.

Dzięki swej funkcjonalności, Paczkomaty InPost są doskonałym kanałem dystrybucji nagród w konkursach i programach lojalnościowych. Kompletna usługa - która obejmuje zarówno weryfikację listy zwycięzców, magazynowanie nagród, jak też ich wysyłkę przez Paczkomaty InPost - może być do 41% tańsza od konkurencyjnych wycen.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane