Sieć 7-Eleven otworzyła sklep bez obsługi. Płaci się w nim dłonią

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 19 maja 2017 10:56

Amerykańska sieć supermarketów 7-Eleven otworzyła w biurowcu Lotte World Tower w Południowej Korei sklep bez obsługi. W sklepach wykorzystuje się biometryczną weryfikację podczas przetwarzania płatności.

Jeśli klienci chcą po raz pierwszy skorzystać z udogodnień w sklepie, będą musieli zarejestrować się w specjalnym programie lojalnościowym, który połączy dane o kliencie z jego dłoniami (rozmiar, kolor, kształt). Kiedy to się stanie, klienci mogą po prostu płacić za pomocą skanu dłoni. 

Ta sama technologia jest wykorzystywana w całym sklepie: produkty tytoniowe można nabyć tylko wtedy, gdy wiek klienta zostanie potwierdzony przez jego dłoń. Specjalny skaner, który śledzi wszystkie kody kreskowe, skanuje te elementy w obszarze płatności, a następnie przedstawia cenę. Eliminuje to również konieczność skanowania każdego elementu osobno.

Na razie tylko 2000 pracowników Lotte World Tower może skorzystać z usług do sklepu, ale w sierpniu placówka chce otworzyć drzwi dla wszystkich. 7-Eleven pracuje już nad drugim sklepem tego typu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane