Costco oferuje zestawy żywności na rok, na wypadek "klęski żywiołowej"

Amerykański gigant handlowy Costco oferuje zestawy żywnościowe, które, jak deklaruje, wystarczą dla czteroosobowej rodziny na rok. Spółka nie ukrywa, że oferta jest skierowana „na wypadek klęski żywiołowej” – informuje businessinsider.com.
Zestawy kosztują od 1000 do 6000 USD i zawierają mieszankę ziaren, owoców, warzyw, białek i produktów mlecznych.
Znaczna część żywności ma 25-letni okres przydatności do spożycia, np. liofilizowane brokuły, zielona fasola, kukurydza i suszone jabłka. Inne produkty, takie jak soczewica i czarna fasola w formie instant, mają trwałość do 30 lat. Zestaw zawiera także: makaron jajeczny, owies, mąkę kukurydzianą, liofilizowane plasterki banana i jagody, kawałki ziemniaków i liofilizowaną marchewkę.
Najdroższy zestaw o wartości 5999,99 USD zawiera 600 puszek pożywienia i może wyżywić cztery osoby przez rok, licząc na osobę 2000 kalorii dziennie. Najtańszy zestaw, za 999,99 USD, zawiera 96 puszek i wystarczy dla jednej osoby przez rok, przy czym dzienna ilość kalorii wynosi 1200.
- Ciesz się komfortem wiedząc, że masz niezbędne produkty spożywcze, których Twoja rodzina potrzebuje, aby przetrwać w nagłej potrzebie lub klęsce żywiołowej! – informuje Costco na swojej stronie internetowej.
Zestaw jest gigantyczny, ale Costco zauważa, że żywność jest "pakowana dyskretnie” aby zachować „prywatność w transporcie".


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej