Too Good To Go wybiera ,,najpiękniejsze" warzywo lub owoc

Autor: pr 10 października 2019 10:31

Too Good To Go wybiera ,,najpiękniejsze" warzywo lub owoc Fot. materiały prasowe

Too Good To Go startuje z wyjątkowym konkursem na Miss. Jego nietypowość polega na tym, że wybierane będzie najciekawiej wyglądające warzywo lub owoc, którego "piękno" (witaminy i pyszny smak), kryje się tak naprawdę w środku.

Przez siedem dni użytkownicy będą mogli zgłaszać swoich warzywnych i owocowych kandydatów za pośrednictwem platform Instagram i Facebook. Koronę Miss zdobędzie najbardziej niestandardowe warzywo, jakie zostanie zgłoszone. W wyborze zwycięzcy pomoże jury, w którym zasiada m.in. gwiazda polskiej sceny kulinarnej, szef kuchni - Aleksander Baron oraz Agnieszka Pocztarska - wydawca edukacyjnych serwisów Ulica Ekologiczna i Czytamy Etykiety.

Choć warzywa i owoce o niestandardowym wyglądzie są równie smaczne i zdrowe, często odrzucane są już na etapie produkcji i nawet jeśli są dostępne - są kupowane przez klientów znacznie rzadziej. Efekt jest taki, że globalnie aż 664 milionów ton warzyw i owoców (42% całego zmarnowanego jedzenia (BCG, 2018), ląduje na wysypisku.

Misją Too Good To Go jest nie tylko ratowanie żywności przed zmarnowaniem, ale także budowanie świadomości i wpływanie na postawy klientów i sklepów. Liczymy na to, że konkurs pomoże nam osiągnąć te cele. Przede wszystkim chcielibyśmy zachęcić właścicieli sklepów, by wprowadzali tego typu warzywa i owoce do sprzedaży, jak również klientów, by wybierali również te "piękne inaczej" okazy. Konkurs spełnia także rolę kampanii na temat świadomego kupowania warzyw i owoców w takich ilościach, by nie marnowały się w domach. - mówi Kuba Walasek, Country Manager Too Good To Go.

Sam konkurs będzie również ciekawym doświadczeniem dla uczestników. Przede wszystkim będą musieli znaleźć w sklepie lub ogrodzie nietypowy okaz, sfotografować oraz wrzucić na Facebook lub Instagram oznaczając profil Too Good To Go i używając hashtagu #MissVege. Uchwycone przez nich zdobycze ocenione zostaną przez jury.

Too Good To Go zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 13 milionów użytkowników w 13 krajach. Wśród partnerów Too Good To Go w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.