Biedronka przetestuje usługę click & collect
Największa w Polsce sieć detaliczna testuje elektroniczne zakupy. To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, zapewnia, że sieć testuje różne narzędzia, które mają zwiększyć sprzedaż w sklepach. Daty ewentualnego wejścia Biedronki na rynek handlu internetowego nie ujawnia.
Jak informuje DGP eksperci uważają, że Biedronka nie może abstrahować od zmieniającej się sytuacji na rynku. Możliwość dokonywania zakupów w internecie z dostawą produktów do domu lub odbiorem osobistym oferują już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc.
Zdaniem specjalistów temu trendowi będzie musiała się poddać również Biedronka. Obecnie wartość e-commerce w naszym kraju wynosi 26 mld zł. W tym roku wartość ta wzrośnie do 30 mld zł. Tymczasem obroty samej Biedronki przekraczają 30 mld zł rocznie.
Reklama