Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka przetestuje usługę click & collect

Największa w Polsce sieć detaliczna testuje elektroniczne zakupy. To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście - informuje Dziennik Gazeta Prawna.
Reklama
Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, zapewnia, że sieć testuje różne narzędzia, które mają zwiększyć sprzedaż w sklepach. Daty ewentualnego wejścia Biedronki na rynek handlu internetowego nie ujawnia.

Jak informuje DGP eksperci uważają, że Biedronka nie może abstrahować od zmieniającej się sytuacji na rynku. Możliwość dokonywania zakupów w internecie z dostawą produktów do domu lub odbiorem osobistym oferują już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc.

Zdaniem specjalistów temu trendowi będzie musiała się poddać również Biedronka. Obecnie wartość e-commerce w naszym kraju wynosi 26 mld zł. W tym roku wartość ta wzrośnie do 30 mld zł. Tymczasem obroty samej Biedronki przekraczają 30 mld zł rocznie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum