Coty prowadzi program lojalnościowy wśród klientów i sprzedawców
Trwa druga edycja programu lojalnościowego kosmetyków Coty. Akcja jest skierowana zarówno do sprzedawców, jak i klientów.
W ramach programu lojalnościowego Coty Club zainteresowanym sprzedawcom detalicznym przekazano karty dla stałych klientów, katalogi z nagrodami oraz materiały promocyjne (naklejki na szybę, plakaty i wobblery).
Reklama
Dzięki temu mogą oni prowadzić wśród swoich klientów promocję, w której przy zakupie jednego z 12 kosmetyków Coty o minimalnej wartości 25 zł otrzymuje się punkt. Odpowiednią liczbę zebranych punktów można wymienić na kosmetyki i akcesoria toaletowe.
Programem - prowadzonym w prawie 400 sklepach w całej Polsce - są objęte marki Adidas, Astor, Rimmel, Miss Sporty, Pierre Cardin, David & Victoria Beckham, Celine Dion, Esprit, Kylie Minouge, Kate Moss, Lamborghini i Playboy. Akcja potrwa do końca sierpnia przyszłego roku.
Reklama