Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Delecta rozpoczyna drugą odsłonę kampanii reklamowej Fisiela

23 lutego br. startuje druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela - linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku.
Reklama
Bohaterem submarki Fisiel jest królik, obecny na opakowaniach jako rysunkowa, bajkowa postać. W spocie, emitowanym we wrześniu ubiegłego roku, przybrał on postać człowieka w masce królika. Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji - komentuje Edyta Brykalska, product manager Rieber Foods Polska SA. Pomimo, że w ogólnym rozrachunku, zapewnił dużą wyróżnialność i zapamiętywalność kampanii oraz wzrost znajomości wspomaganej subbrandu Fisiel z 4 proc. do 32 proc. zdecydowaliśmy o modyfikacji spotu - dodaje Brykalska. W nowej wersji, ręce i głowę aktora zastąpiono animacją 3D. Modyfikację filmu powierzono autorom - agencji Red8 Communication Group.

Nowa odsłona kampanii, pod niezmienionym hasłem "Taki kisiel, to jest Fisiel!" ma na celu wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku oraz edukację konsumentów w zakresie konceptu "kisiel dla dzieci, jedyny z marchewką i naturalnymi składnikami". Adresatami przekazu są przede wszystkim mamy dzieci w wieku 4-14 lat.

Emisję spotów reklamowych zaplanowano do połowy marca w stacjach TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN oraz tematycznych kanałach At Media.

Dodatkowo, reklamy prasowe pojawią się w poradnikach kobiecych, magazynach parentingowych, prasie dla dzieci (4-14 lat) oraz kolorowankach i krzyżówkach Technopolu. W prasie kampania potrwa do kwietnia br.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.