Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejska kampania Bruno Banani

Procter&Gamble Genewa prowadzi międzynarodową kampanię nowego zapachu Bruno Banani - Magic Woman.
Reklama

Jako grupę docelową określono młode (18-25 lat) kobiety o silnej osobowości, lubiące flirtować i znające swój uwodzicielski potencjał. Strona komunikuje "czarodziejskie" umiejętności kobiety; słowa kluczowe to uwodzenie i magia. Ważnym elementem strategii było podkreślenie nowoczesnego charakteru marki.

Wizualny wymiar serwisu jest utrzymany w "uwodzicielskiej" stylistyce: dominuje charakterystyczny dla marki Magic Woman kolor purpurowy. Efekty można zobaczyć na http://www.bruno-banani-message.com/

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum