Jim Beam organizuje konkurs - Koniec Prohibicji
Na początku sierpnia w wybranych sklepach w Polsce pojawiły się oryginalne standy i ekspozytory marki Jim Beam. Materiały POS są jednym z elementów komunikacji konkursu organizowanego przez Jim Beam pod nazwą Koniec Prohibicji.
Reklama
Akcja skierowana jest do miłośników marki, którzy spotkali się na platformie facebook - Najlepsi Przetrwaja Wszystko. Organizatorzy zachęcają do opracowania pomysłu na imprezę marzeń a inspiracją powinny być lata dwudzieste i trzydzieste ubiegłego wieku, kojarzone z hucznym świętowaniem końca prohibicji i spektakularnymi spotkaniami w szerokim gronie znajomych i przyjaciół.
Realizowana na platformie facebook akcja jest częścią kampanii The End of Prohibition - Najlepsi Przetrwają Wszystko. Szeroko zakrojona kampania obejmuje wszystkie kanały sprzedaży. W sklepach sieciowych np. Carrefour pojawiły się wystylizowane na lata 20. hostessy, które zachęcają do wzięcia udziału w konkursie.
Reklama