Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kampania wprowadzająca Plusssz Up

Od 1 kwietnia rusza kampania marketingowa dla Plusssz Up - nowego produktu z portfolio firmy Polski Lek. Działania obejmują ATL oraz niestandardowe akcje promocyjne - ambient media, kreatywne formy outdooru oraz eventy.
Reklama

Kampania wprowadzająca produkt na polski rynek odbywa się pod hasłem „Pozytywna energia". Jest skierowana do młodych osób (core target to grupa wiekowa 20 - 25 lat), żyjących w dużych miastach. W kwietniu w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu pojawią się formy reklamy w wykorzystujące elementy sztuki ulicznej: vlepki oraz szablony sprejowane na chodnikach. W tych miastach zaplanowano także akcję guerilla marketingu - co tydzień w innym mieście stawiane będą ogromne butelki Plusssz Up, których lokalizacje nie będą wcześniej znane. Z kolei w trzech miastach w kwietniu staną nośniki outdoorowe na podstawach w kształcie butelek, zaś w maju w Warszawie odbędzie się niestandardowy event o charakterze happeningu - w centrum miasta będzie można wspólnie z artystami namalować mural. Ambasadorami produktu zostali trendsetterzy w grupie docelowej - piosenkarka Monika Brodka oraz forograf Błazej Żuławski.

Miks marketingowy przewiduje ponadto kampanię prasową (media kobiece, lifestyle'owe, opiniotwórcze oraz skierowane do mężczyzn) w kwietniu i maju oraz outdoor w 7 największych miastach. Prowadzone będą także działania marketingu szeptanego i kampania w Internecie. Wprowadzenie marki na rynek jest silnie wspierane przez działania public relations, zaplanowane do końca roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.