PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kompania Piwowarska rusza z kampanią nowego piwa Gingers

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:48

Kompania Piwowarska rusza z kampanią nowego piwa Gingers

Na rynek trafia imbirowe piwo Gingers w zupełnie nowej odsłonie. Odświeżony gruntownie wygląd butelek i puszek oraz udoskonalony smak mają jeszcze lepiej trafić w gusta nowej grupy docelowej: kobiet po 35. roku życia. Wsparciem dla wprowadzenia odświeżonego Gingersa będzie ogólnopolska kampania telewizyjna i prasowa. Działania wspierające prowadzone będą także za pomocą materiałów POSM umieszczonych w sklepach na terenie całego kraju.

Nową linia butelek, puszek oraz 4-packów posiada czytelny branding i wykorzystuje unikalną ikonę marki - kwiat imbiru. Zmiany te mają zapewnić marce bardzo dobre wyróżnienie się na półce. Również smak Gingersa został dopasowany do potrzeb grupy docelowej.

- Nowy Gingers jest idealną propozycją dla kobiet nieco starszych od konsumentek Redd'sa, które dotychczas nie znalazły dla siebie odpowiedniej marki piwnej ale mają już wyrobiony smak i wiedzą, czego poszukują - powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Asortyment dostępnych opakowań Gingersa pozostaje bez zmian. Sugerowane ceny wynoszą odpowiednio: 3,05 zł, butelka zwrotna 0,5l; 3,49 zł, puszka 0,5l; 13,96 zł, 4-pak puszka 0,5 l

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7996

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.