Lay's rusza z nową kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl/pr 27 stycznia 2011 15:04

Marka Lay's Prosto z Pieca rozpoczyna akcję promocyjną. W prawie 200 sklepach będzie można spróbować wszystkich trzech smaków pieczonych chipsów zawierających 70 proc. mniej tłuszczu. Akcję wspiera kampania telewizyjna.

Marka intensyfikuje działania promujące linię pieczonych chipsów ziemniaczanych „Lay's Prosto z Pieca". Wsparcie obejmuje: konsumencką akcję degustacyjną w super - i hipermarketach; kampanię telewizyjną realizowaną do 24. lutego oraz intensywne wsparcie marketingowe w sklepach handlu tradycyjnego.

Działaniom towarzyszy kampania telewizyjna, która przenosi widzów do fabryki, gdzie powstają przekąski Lay's Prosto z Pieca. Chipsy poddawane są testom „doskonałego smaku". Wynik testu można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych tj. TVN, Polsat
i TV4 do 24 lutego. Kreacja spotu zajęło się BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

W sklepach handlu tradycyjnego firma wzmocniła widoczność materiałami POS oraz zwiększyła liczbę stojaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6507

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.