PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lidl z kampanią "z dumą wspieramy polskich dostawców"

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2020 11:39

Lidl z kampanią "z dumą wspieramy polskich dostawców"

Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której przedstawi polskich dostawców sieci – firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.

Roślinna Magda to rodzinna firma spod Zakopanego produkująca vegangurt PlantOn – alternatywę dla jogurtów z mleka krowiego. Lidl nawiązał współpracę z firmą w 2018 roku. Po roku współpracy, portfolio produktów powiększyło się o dwie marki własne Pilos – konwencjonalną Pilos Kokos Vegangurt oraz ekologiczną BIO Organic Kokos Vegangurt. 

Zakłady Mięsne Skiba S.A. dostarczają do Lidl Polska wędliny oraz wyselekcjonowane mięsa. Zakłady Mięsne Skiba S.A. współpracują z siecią Lidl Polska od 2016 roku.
Dzięki kampanii poznamy również jednego z producentów jaj w Polsce – firmę Ovovita, która współpracuje z Lidlem od 13 lat. 
Kolejnym dostawcą Lidl Polska, który wystąpił w kampanii jest Spółdzielnia Mleczarska Ryki – polski producent serów żółtych-dojrzewających z Lubelszczyzny. 

Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. 
Nowa kampania „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Nośnikami kampanii są reklamy w telewizji, gazetka produktowa Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej lidl.pl. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów dom mediowy Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • yyyyyyy 2020-09-03 17:24:05

    Kiedyś (i to chyba nawet na portalu dlahandlu) była lista producentów i dostawców do lidla - większość firm to Gmbh lub firm, które mimo, że były polskie to już z polską firmą nic wspólnego nie miały. Tam lecą ciężko zarobione pieniądze - nie dajcie nabierać się na takie kampanie. I polskie firmy robiące marki własne na 1 gr zysku. Warto popatrzeć jak aldi trzymał niemieckie firmy na minimalnym utrzymaniu. Tak się kończą gry w dyskonty i ich umacnianie.

  • patryjota real 2020-09-03 16:21:23

    j23 mijasz się z prawdą. kup masowy ser żółty polski z czystym składem czyli mleko pasteryzowane podpuszczka sól ewentualnie beta karoten bez podejrzanego annato. ciastka maślane polskie które,. maja go dużo bez tłuszczu palmowego. itp plus afery spożywcze zamiatane pod dywan. kabanosy pewnej znanej firmy polskiej miały mniej mięsa a więcej tłuszczu od deklarowanych super. j

  • J23 2020-09-03 14:28:40

    Najczęściej niskiej jakości są produkty zagranicznych firm. W dodatku często udające polskie firmy. Bez aplikacji taich jak "Polskie Marki 3.0" nie da się sprawdzić czy produkt jest polski. A germańskie korpo takie jak Bidl chętnie z tego korzysta, udając zainteresowanie "polskimi produktami". Dlatego sprawdzajcie w aplikacjach albo bazach danych jak wspieramrozwoj.pl czy dana marka jest naprawde polska czy tylko Lidl tak mówi.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.