Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Makro angażuje się w edukację klientów

- W dobie burzliwego rozwoju produkcji żywności masowej, "taniej", czy fast food, coraz ważniejsza staje się sprawa problemu pod hasłem "żywienie a choroby cywilizacyjne" - zwraca uwagę Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego.
Reklama
Spożywanie w krajach o wysokim stopniu uprzemysłowienia produkcji żywności, dużych ilości dodatków konserwujących, poprawiających smak, oraz barwę zaczyna być znaczącym problemem. - W Europie, ale także powoli i w Polsce rozwijają się jako alternatywa nurty slow food, rolnictwo ekologiczne, rolnictwo integrowane, żywność naturalna i tradycyjna. Generalnie jest realizowana nowa strategia przemysłu spożywczego "food for live" - mówi Wierzbicki.

Zdaniem prezesa PZPBM, nadszedł czas, aby zintensyfikować, oraz skoordynować działania w kierunku edukacji polskiego konsumenta, aby mógł on dokonywać świadomych wyborów w oparciu o aktualną wiedzę. - Zależy nam na poprawie jakości żywności i żywienia. W ramach programu "Partnerstwo - Edukacja dla jakości żywności i żywienia" mamy zamiar doprowadzić do konsekwentnie prowadzonych działań w tym kierunku - podkreśla Wierzbicki.

Z inicjatywy naukowców z SGGW oraz sieci Makro Cash & Carry startuje program "Partnerstwo - Edukacja dla jakości żywności i żywienia".

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.