Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pasuje do obiadu - kampania Żywiec Zdrój Smako-Łyk

W maju ruszyła najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk promująca nowe okazje konsumpcji. Działania, które oparte zostały na idei „pasuje do obiadu", obejmują m. in. kampanię telewizyjną i prasową, komunikację PR oraz aktywności konsumenckie w Internecie i w punktach sprzedaży.
Reklama

- „Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że wybierając napój do posiłku, większość konsumentów - 53% - zwraca uwagę na smak. Produkty Żywiec Zdrój Smako-Łyk, które w 100% bazują na wodzie źródlanej Żywiec Zdrój z dodatkiem smaku, stanowią alternatywę do wysokokalorycznych napojów - mówi Magdalena Kosińska, Senior Brand Manager marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

Prowadzone w ramach kampanii działania ATL oraz BTL wykorzystują motyw puzzla jako logotyp akcji, który to symbolizuje idealne dopasowanie produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk do posiłków. Na potrzeby kampanii przygotowana została strona internetowa http://www.pasujedoobiadu.pl/, gdzie poza konkursem, na konsumentów czekają przepisy na idealnie skomponowane dania z wykorzystaniem produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Spot reklamowy emitowany jest od 4 maja i pojawi się w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. W maju i w czerwcu program wspierany będzie dodatkowo reklamą prasową w lifestyle'owych czasopismach oraz poprzez szerokozasięgową kampanią internetową.

Działania PR prowadzone od kwietnia 2009 mają na celu wzmocnienie obecności marki w mediach w okresie wiosenno-letnim. Aktywności o charakterze lifestyle'owym obejmują komunikację z mediami, w tym organizację spotkania mediowego, oraz współpracę z ekspertem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.