Ruszyła ogólnopolska kampania marki Bebiko 2, przedstawiająca opinie mam
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a materiały będą dystrybuowane także wśród lekarzy.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Od końca marca w kanałach digitalowych marki dostępna jest seria dedykowanych spotów wideo, w których mamy opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Do każdego materiału zostały przygotowane linie kreatywne (komunikacja display, Facebook). Filmy są dostępne na kanale Bebiko2TV na YouTube (link). Dodatkowo na BebiKlub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+ (link). W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronie www.BebiKlub.pl oraz na Instagramie.
Reklama