Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Serenada rozświetla polskie miasta

Kolorowe reklamy serów marki Serenada pojawiły się na ulicach polskich miast w formie citylightów. Kampania jest zapowiedzią tego, co przygotowała Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dla klientów w tym roku.
Reklama
Tablice z żółtymi plakatami staną w widocznych miejscach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Radomiu, Warszawie, Lublinie, Bydgoszczy, Częstochowie, Bytomiu, Tychach, Czeladzi, Toruniu, Trójmieście, Zabrzu, Chorzowie, Białymstoku, Mysłowicach, Siemianowicach Śląskich, Sosnowcu, Świętochłowicach Śląskich oraz Rybniku. W sumie, Serenada będzie się pysznić na tysiącu nośników w ciągu dwóch miesięcy. Reklama jest preludium do marcowego konkursu dla konsumentów. Kampania jest dla handlowców doskonałym momentem, aby zwiększyć sprzedaż promowanego produktu - rośnie wtedy zainteresowanie nim wśród kupujących. Szczególnie, gdy do wygrania są wartościowe kuchenne gadżety.
- To klasyczny efekt synergii, z którego korzystają jednocześnie producent i handlowcy. Gdy w mieście pojawiają się reklamy, a na półkach sklepowych towaru jest więcej niż zwykle, konsument dostaje sygnał z dwóch stron. Doświadczeni sprzedawcy wiedzą, że przy niewielkim wysiłku, np. drobnych zmianach w ekspozycji i wykorzystaniu materiałów POS, mogą sporo skorzystać na naszej kampanii - mówi Marta Tomaszewska, brand manager SM Spomlek.
Początek roku przyniesie także zmiany na opakowaniach Serenady. W marcu etykiety poszczególnych gatunków sera zostaną rozróżnione kolorami. Będą one elementem promocji dla konsumentów. Marketingowcy SM Spomlek zauważają jeszcze jedną korzyść płynącą z ich użycia - sześć gatunków sera łatwiej będzie dostrzec na półkach sklepowych.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.