Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tenczynek rusza z pierwszą kampanią TV

Marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową.
Reklama

Kampania ta będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki Tenczynek na rynek ogólnopolski, rozpocznie się pierwszego lutego i potrwa do połowy marca br. Telewizyjne spoty reklamowe pod hasłem "Niepowtarzalny smak polskiej tradycji" wyemitują: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style i TVN Meteo, jak również stacje wchodzące w skład pakietu AT Media (takie jak np. Domo oraz Kuchnia TV). 
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25 - 45 lat, prowadzących własne gospodarstwa domowe, gotujących i ceniących najwyższą jakość żywności, a właśnie takie produkty opierając się na wielowiekowej tradycji, oferuje marka Tenczynek.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum