Tenczynek rusza z pierwszą kampanią TV
Marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Kampania ta będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki Tenczynek na rynek ogólnopolski, rozpocznie się pierwszego lutego i potrwa do połowy marca br. Telewizyjne spoty reklamowe pod hasłem "Niepowtarzalny smak polskiej tradycji" wyemitują: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style i TVN Meteo, jak również stacje wchodzące w skład pakietu AT Media (takie jak np. Domo oraz Kuchnia TV).
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25 - 45 lat, prowadzących własne gospodarstwa domowe, gotujących i ceniących najwyższą jakość żywności, a właśnie takie produkty opierając się na wielowiekowej tradycji, oferuje marka Tenczynek.
Reklama