Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce

Pod hasłem "Zapij głoda" prowadzona jest telewizyjna kampania reklamowa Danio w butelce. Akcja pokazuje, że ten jogurt można jeść bez łyżeczki.
Reklama

Prowadzona od początku marca telewizyjna kampania jogurtu Danio w butelce jest utrzymana w żartobliwej stylistyce znanej z poprzednich akcji reklamowych tej marki. W 30-sekundowym spocie bohater symbolizujący mały głód zabiera pracownikom biura łyżeczki, chcąc uniemożliwić posiłek, i rozpoczyna przy ich pomocy osobliwy koncert. Jednak okradziona kobieta dzięki Danio w butelce pokonuje tego bohatera zgodnie z hasłem kampanii "Zapij głoda".

Akcja, skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-35 lat, obejmuje TVP, TVN, TVN7, Polsat, Polsat 2, TV4 i stacje tematyczne z pakietu At Media.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum