Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl pokazuje różnice w cenach: Olej Kujawski za 12,99 zł a marka własna za 9,99 zł

W dobie szalejącej inflacji rośnie sprzedaż marek własnych. Sieć Lidl w najnowszej gazetce handlowej postawiła na reklamę porównawczą zestawiając towary marki własnej z produktami brandowymi. Hasło reklamy to "Masz wybór".
Reklama

Jak wynika z najnowszych badań NielsenIQ Polacy coraz chętniej sięgają po towary marek własnych. W czerwcu br. ich udział w rynku był największy w historii i wyniósł 21,1%. Jest to nie tylko efekt pogarszającej się kondycji finansowej wielu gospodarstw domowych, które szukają produktów w niższych cenach, ale także polityki sklepów.

Lidl: Nutella za 11,99 zł a Choco Nussa za 6,99 zł

Na jakie marki własne postawił Lidl? W swojej gazetce handlowej sieć zestawiła ze sobą ceny Nutelli (11,99 zł) z kremem Choco Nussa (6,99 zł). płatków Nestle Corn Flakes (7,99 zł) z płatkami Crownfield Corn Flakes (3,99 zł); olej Kujawski (12,99 zł) z olejem Vita D'or (9,99 zł), kawę Lavazza (19,99 zł) z kawą Bellarom (10,49 zł); kapsułki do prana Ariel (38,99 zł) z kapsułkami Formil (15,99 zł).

Marka własna pnie się w górę. Lidl promuje własną

Według badania NielsenIQ sprzedaż marek własnych w Polsce rosła w ostatnim roku wyraźnie szybciej (o 10,7%), niż produktów markowych (7,8%). Jak podaje agencja, wartość rynku marek własnych w Polsce w okresie od lipca 2021 r. do czerwca 2022 r. wyniosła 39,95 mld zł. Rok wcześniej, w analogicznym okresie było to 36,09 mld zł.

Jakie marki własne ma Lidl?

Sieć ma w swoim asortymencie takie brandy jak: Alesto, Argus, Bellarom, Crownfield, Cukiernia Lidla, Deska serów Lidla, Fin Carré, Freshona, J. D. Gross, KUCHNIALIDLA.PL, Lupilu, Perlenbacher, Piekarnia Lidla, Pikok, Pikok i Pilos Pure, Piratki, Pure Taste, Saguaro, Solevita, Aquapur, Crelando, Crivit, Esmara, Livarno Home, Livergy, Monsieur Cuisine Connect, Monsieur Cuisine Smart, Parkside, Pepperts, Playtive, Silvercrest, Smart Home, United Office oraz Zoofari.

 

Lidl promuje markę własną, fot. za materiały Lidl
Lidl promuje markę własną, fot. za materiały Lidl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum