Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl sprzedaje prawie 4 razy więcej niż Kaufland

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, odnotowała w roku finansowym 2020/21 przychody w wysokości 125,3 mld euro, co stanowi 10% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (114,3 mld euro).
Reklama

Grupa, poinformowała, że ​​ Lidl osiągnął 9,9% wzrost sprzedaży do 96,3 miliarda euro, podczas gdy Kaufland wzrósł o 7,5% do 25,5 miliarda euro.

Oba szyldy mają około 12 900 punktów sprzedaży.

Natomiast firma PreZero zajmująca się m.in. odpadami odnotowała 33,7% wzrost sprzedaży do około 700 milionów euro. Firma PreZero ostatnio zwiększyła swoje możliwości w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego, przejmując działalność recyklingową firmy Suez w czterech krajach europejskich.

Zmiany w zarządzie Grupy Schwarz

Grupa Schwarz ogłosiła niedawno odejście wieloletniego dyrektora generalnego Klausa Gehriga, a właściciel firmy Dieter Schwarz wkroczył do firmy tymczasowo przed mianowaniem wyznaczonego następcy, Gerda Chrzanowskiego.

Według Lebensmittel Zeitung, restrukturyzacja zespołu zarządzającego firmą jest już w toku, wraz z niedawnym mianowaniem Carsten Theurer na stanowisko dyrektora generalnego ramienia Schwarz Services, a także nowymi dyrektorami generalnymi ds. cyfryzacji, IT, zarządzania recyklingiem i działy produkcyjne.

Grupa ogłosiła również powołanie nowego dyrektora naczelnego dla swojej działalności w Stanach Zjednoczonych, gdzie wzrost był wolniejszy niż oczekiwano ze względu na konkurencyjny charakter rynku.

Były prezes Lidla Polska Michał Łagunionek objął w czerwcu odpowiedzialność za Lidl US, który obejmuje ponad 140 sklepów w dziewięciu stanach, głównie na wschodnim wybrzeżu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum