PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu: EY

Aldi i Lidl dołączają do programu Nutri-Score

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2019 09:46

Niemieckie sieci dyskontowe Aldi i Lidl dołączają do rosnącej liczby sprzedawców detalicznych, którzy używają etykiety Nutri-Score. Etykieta pokazuje wartość zdrowotną produktów własnej marki dyskontów.

Dyskonty posłuchały apelu niemieckiej minister żywności, Julii Klöckner, która chce, aby etykieta była prawnie wiążąca. Oba oddziały Aldi oświadczyły, że popierają wprowadzenie Nutri-Score i zamierzają umieścić etykietę na „odpowiednich produktach marki własnej". Lidl ogłosił, że testuje kilka produktów z tą etykietą na opakowaniu.

Nutri-Score wykorzystuje kod kolorów (zielony do czerwonego) i liter (od A do E), aby pokazać, jak zdrowy jest dany produkt, biorąc pod uwagę taki czynniki, jak zawartość soli, cukru lub tłuszczu. Inicjatywa wyszła z Francji i rozprzestrzeniła się na kilka krajów europejskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5471
Ilość aktualnych ofert: 446307

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.