PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu: EY

Analitycy: Trudne czasy dla branży tytoniowej oraz rynku napojów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 1 czerwca 2012 09:45

Dla branży artykułów szybkozbywalnych (FMCG) nadchodzą trudne czasy. Czarne chmury gromadzą się szczególnie ad takimi branżami, jak napoje, szczególnie alkohole, czy suplementy diety. W perspektywie długoterminowej dobrze poradzi sobie branża tytoniowa - wynika z raportu Banku Pekao, na który powołuje się Dziennik Gazeta Prawna.

Jak podaje DGP, analitycy oceniają, że rynek napojów jest bardzo nasycony. Aż 75 proc. asortymentu w tym segmencie stanowią alkohole, głównie piwo. Szansą na odbicie segmentu piwnego jest zaoferowanie produktów luksusowych, na które można nakładać wysokie marże.

Z kolei w segmencie suplementów diety głównymi konsumentami są ludzie młodzi, których przestaje być stać na drogie odżywki, ze względu na pogarszającą się sytuację na rynku pracy - czytamy w DGP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5857
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.