Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Arbuz to najczęściej promowany na okładkach gazetek handlowych owoc

W okresie listopad 2010- listopad 2011 kategoria owoce promowana była aż 3617 na stronach gazetek handlowych. Średnio co 15 z reklamowanych owoców pojawił się na okładce gazetki.
Reklama
Na średnią składają się owoce, które w ogóle nie miały okazji pojawienia się na pierwszej stronie jak i te, które nadzwyczaj często na niej gościły. Co świadczy o wyjątkowej atrakcyjności wybranych owoców?

Na pewno istotnym elementem jest tutaj sezonowość i krótki okres dojrzewania niektórych z nich. Ograniczony okres przydatności do spożycia daje spore możliwości negocjacji pomiędzy sieciami i dostawcami. Niska cena produktu jest często głównym argumentem, by umieścić go na pierwszej stronie gazetki - Monika Rybczak, Business Unit Manager z firmy Hiper-com.

Z naszych badań wynika, że przez ostanie 12 miesięcy, średnio co 5 arbuz reklamowany był na okładce. Przy czym jego promocja przypadała na okres: lipiec - wrzesień. Równie często promowane były banany - co 7 promocja tych owoców, to reklama na okładce oraz brzoskwinie- co 8.
Co ciekawe, bardzo popularne jabłka, które zaraz po winogronach należą do najczęściej promowanych owoców w ogóle, stosunkowo rzadko reklamowane były na pierwszych stronach gazetek handlowych. Tylko co 20 reklama jabłek, to promocja na okładce. Jeszcze gorzej wypadają ananasy (co 50) i grejpfruty (co 38), nie mówiąc już o melonach czy gruszkach, którym w ogóle nie poświęcono miejsca na okładce - dodaje Monika Rybczak.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.