PARTNER PORTALU

Badanie: Na świąteczne prezenty najczęściej wybieramy kosmetyki, książki i słodycze

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 13 listopada 2013 19:21

W tym roku aż 84 proc. Polaków wybierze się do sklepów po gwiazdkowe prezenty. 44 proc. z nas wybierze kosmetyki. W dalszej kolejności zdecydujemy się na: książki (40 proc.), perfumy (37 proc.), odzież (22 proc.) i słodycze (21 proc.) - wynika z badania Millward Brown dla Douglas, największej w Polsce sieci perfumerii.

Z badania wynika, że ponad 60 proc. Polaków nie wie, co kupić na prezent, a 72 proc. obawia się, że upominek będzie nietrafiony. W okresie przedświątecznym Polaków denerwują też: kolejki do kas (68 proc.), tłum w centrach handlowych (69 proc.) oraz brak fachowej pomocy sprzedawcy (40 proc.). 

Jaki jest przepis Polaków na bezstresowe święta? Dla 60 proc. osób podstawowym lekarstwem jest kompetentny doradca w sklepie. Poziom świątecznego stresu złagodzi też pakowanie zakupów na prezent (47 proc.), spokojna muzyka (43 proc.) oraz gotowe propozycje upominkowe (40 proc.). 
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8541

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.